100% Оригінальна продукція!
Весь представлений жіночий одяг 100% оригінальний. MAGISHOP авторизовано найбільшими брендами з Польщі, Італії, Білорусії.
Укр Рус Вхід до кабінету

ВХІД В ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

MAGISHOP Інтернет-магазин брендового жіночого одягу з Польщі, Італії, Білорусії.
+38 /098/ 324 00 30 +38 /050/ 583 14 30
Пн-Пт: 10:00-20:00, Сб: 10:00-18:00, Нд: вихідний

МИ ПЕРЕДЗВОНИМО ВАМ САМІ!

MAGISHOP Інтернет-магазин брендового жіночого одягу з Польщі, Італії, Білорусії.
Кошик (0)

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Шановні покупці та гості сайту! У розділі "Поширені запитання" ми відповідаємо на питання, що найчастіше задаються покупцями і гостями нашого інтернет-магазину.
Даний розділ був введений для швидкого ознайомлення з умовами покупок, роботи магазину та інформування про додаткові сервіси інтернет-магазину Magishop.
 
Чи однакові ціни в інтернет-магазині Magishop і стаціонарних магазинах компанії Magishop в Україні?
В інтернет-магазині Magishop та стаціонарних магазинах компанії (адреси вказані в розділі "Магазини") діють єдині ціни.
Чи діє дисконтна програма Magishop brands club із додатковими знижками на моделі з перекресленою ціною?
Перекреслені ціни або акції (розпродажні) є остаточними цінами на моделі з такою ціною. На ці моделі дія дисконтної програми Magishop brands club не поширюється.
Чи надаєте ви інформацію про параметри моделі, що цікавить мене (виміри об'ємів, довжини і ширини виробу)?
Інтернет-магазин Magishop за вашим запитом надає детальну інформацію про виріб (вимірюємо довжину, ширину та об'єми виробу). Задати будь-яке питання, що вас цікавить, ви можете, відправивши нам повідомлення на нашу поштову скриньку: sale@magishop.ua або зв'язавшись з нами за телефонами, вказаними на сайті.
Чи надсилаєте ви фото моделі, що цікавить мене?
Інтернет-магазин Magishop за вашим запитом відправляє фото моделі, що вас зацікавила, на вашу поштову скриньку або на іншу, зручний для вас сервіс для перегляду фото (viber або інші ресурси).
Якщо мені не підійшла модель, чи можу я її повернути чи обміняти (покупці з України)?
Якщо вам не підійшла модель, ви можете повернути її або обміняти на іншу модель в нашому інтернет-магазині. 
Умови повернення або обміну: Покупець несе всі витрати, пов'язані з доставкою моделі, яку хоче повернути або обміняти, самостійно. Покупець оплачує доставку моделі до його регіону та назад. Після отримання моделі, якщо вона не підійшла, Покупець зв'язується за телефонами, вказаними на сайті, з нашими менеджерами в день отримання товару або наступного дня після отримання, але не пізніше, та інформує нас про повернення. Після чого Покупець оплачує доставку моделі, що повертається і відправляє товар назад. Якщо Покупець відмовляється від товару, розглянувши його на відділенні служби доставки, він оплачує витрати на доставку до його регіону та назад. Розкривши посилку у відділенні служби доставки, Покупець, який вирішує зробити повернення, зв'язується за телефонами, вказаними на сайті, з менеджерами інтернет-магазину та інформує про повернення, оплачує витрати, пов'язані з доставкою йому посилки до його регіону та назад. Вартість доставки розраховується на службі доставки, яка виставляє рахунок за доставку Покупцю.
Якщо мені не підійшла модель, чи можу її повернути або обміняти (покупці з інших країн)
Інтернет-магазин Magishop не працює з поверненням або обміном від Покупців з інших країн.
Як ви відправляєте товари до інших країн? Яка служба доставки до інших країн?
В інші країни ми надсилаємо ваші замовлення службою доставки на вказану вами адресу в іншій країні.
Які дані мені потрібно повідомити, щоб ви надіслали моє замовлення до інших країн?
Для відправки замовлення в інші країни нам необхідно знати: ПІБ одержувача посилки, адресу, на яку ви хочете, щоб було відправлено ваше замовлення, поштовий індекс, прив'язаний до адреси.
Чи надсилаєте ви моє замовлення в інші країни з післяплатою? Чи можу я сплатити своє замовлення готівкою при отриманні на своєму поштовому відділенні? (Покупці з інших країн):
Інтернет-магазин Magishop працює з покупцями з інших країн лише за 100% оплату замовлення з урахуванням вартості доставки.
Скільки коштує доставка до інших країн?
В інші країни вартість доставки: 33 usd. Також вартість доставки не змінюється незалежно від кількості замовлених вами одиниць.
Чи повинен я понести ще якісь витрати, пов'язані з доставкою замовлення в інші країни, при отриманні моєї посилки?
Ні, ви оплачуєте попередньо всі витрати, пов'язані з доставкою замовлення, шляхом грошового переказу на ПІБ одержувача в Україні, його ми вказуємо після підтвердження замовлення. На вашому поштовому відділенні в інших країнах ви лише забираєте свою посилку. Після відправлення вам посилки менеджери інтернет-магазину відправляють вам номер посилки для відстеження її руху на сайті укрпошта (для інших країн).
Я покупець із іншої країни. Я поінформована про вартість доставки. Підтверджую своє замовлення. Як мені його сплатити? Що таке грошовий переказ на отримувача в Україні: юністрім, вестерн юніон та money gram?
Якщо ви Покупець з іншої країни (не України), ви визначилися із замовленнями, заповнили форму замовлення із зазначенням вашого імені, поштової скриньки, телефону, вибрали модель, побачили суму доставки та загальну суму замовлення з доставкою, яку вам необхідно буде сплатити на одержувача в Україні, для відправки вам вашого замовлення, вам необхідно буде вибрати один із запропонованих нами способів оплати замовлення в інші країни, а саме: вам необхідно буде вибрати систему грошового переказу, який вам найбільше буде зручним: вестерн юніон або юністрім, або money gram.
Що таке система грошового переказу на отримувача в Україні: юністрім, вестерн юніон, money gram?
На сьогоднішній день єдиним та найшвидшим, а також порівняно дешевим способом оплати замовлень в інтернет-магазині для Покупців з інших країн є система грошових переказів на отримувача (фізичну особау громадянина, флп в Україні). Системи грошових переказів вже протягом 40 років користуються всесвітньою популярністю не тільки серед Покупців товарів в інтернеті, а й просто осіб, яким потрібно відправити кошти іншим особам, що знаходяться в інших країнах.
Якщо я Покупець з іншої країни і хочу оплачувати своє замовлення не виходячи в банк своєю банківською карткою?
Для клієнтів з інших країн (Європа, Америка, Австралія, Близький схід) зручна у використанні система грошових переказів Money Gram. Ця система працює з переказами тільки в євро та долар США. Процедура оплати така, як і з вестерн юніон. Заходьте на сайт moneygram.com, вибираєте опцію: відправити гроші і слідуйте покроково інструкції з надсилання коштів на отримувача в Україні.
Чи буде у вас сервіс онлайн оплати?
Незабаром наш інтернет-магазин введе сервіс онлайн-оплати, про що всі клієнти будуть повідомлені розсилочним листом, присвяченим цьому питанню.
Чи є у вас сертифікати якості на продукцію, надані фабриками?
Продукція в нашому інтернет-магазині автентична, надходить до нас із білоруських фабрик у великому обсязі та з великим асортиментом практично всіх провідних фабрик Білорусії. Ми маємо сертифікати якості, видані нашій компанії білоруськими фабриками. За запитом ми можемо надавати вам сертифікати якості на продукцію, яка представлена в нашому інтернет-магазині та стаціонарних магазинах.
Ви є у соцмережах. Чи плануєте ви продавати ваші товари у соцмережах?
Ні, ми не плануємо вести продаж у наших соцмережах. Усі продажі здійснюються лише в інтернет-магазині Magishop або стаціонарних магазинах компанії Magishop. У соцмережах викладаються новинки надходжень, пости з модними трендами сезону, ведеться модний блог, статті про наші колекції. Адміністратори соцмереж відповідають на всі ваші запитання.
Якщо я визначилася з однією моделлю, але не можу підібрати собі комплектність до неї, чи допомагаєте ви з вибором комплектності?
Так. Наші менеджери та стилісти охоче вам допоможуть з комплектністю, завершенням образу, підберуть та порекомендують укомплектування. Також, якщо ви не можете визначачиться з якоюсь конкретною моделлю і вам подобається відразу кілька, а вибір повинен бути на користь лише однієї моделі, наші стилісти також підберуть вам найбільш підходящу саме для вас модель. Для цього достатньо тільки зв'язатися з нами і задати питання, що вас цікавить: наприклад: "Мені потрібна ошатна сукня на особливий випадок", "Мені необхідний літній костюм-трійка, допоможіть з вибором". Наші стилісти охоче допоможуть вам.
Чи працюєте ви з СП (спільні покупки) чи оптовиками з невеликими обсягами?
Ми працюємо з СП та оптовиками з невеликими обсягами в Україні. Більш детальну та детальну інформацію щодо умов співпраці з нами ви можете отримати, написавши нам на пошту: sale@magishop.ua або зателефонувавши нам за вказаними на сайті телефонами.
Чи працюєте ви з магазинами одягу, чи можна з вами співпрацювати за сезоном або системою попередніх замовлень для придбання продукції з метою продажу в стаціонарних магазинах?
Компанія Magishop співпрацює з магазинами одягу, приймає замовлення на поточні колекції, а також на колекції майбутніх сезонів за системою замовлення. З умовами співробітництва ви можете ознайомитись, написавши нам на пошту або зателефонувавши за вказаними на сайті телефонами.

Copyright © 2010-2022 MSGISHOP

Кошик